Používáme soubory cookie a cookie třetích stran, abychom mohli vše správně zobrazovat a lépe porozumět tomu, jak tento web používáte, s cílem zlepšit nabízené služby. Rozhodnutí lze kdykoli změnit pomocí tlačítka cookie, které se zobrazí po provedení výběru na tomto banneru.
Case study Dotykačka
Klient: Dotykačka ČR s.r.o.
Dotykačka je jedním z lídrů v oblasti pokladních systémů. Nabízí řešení zaměřené na restaurace, maloobchod, služby a další provozy a v rámci Dotykačka Holding má více než 25 000 aktivních zákazníků napříč Českem, Slovenskem a Polskem. Společnost klade důraz na kvalitu, jednoduchost, rychlost a spolehlivost svých produktů. Jejich systémy podporují široké spektrum funkcionalit, které usnadňují každodenní provoz, od správy skladů po pokročilé platební integrace.
Dotykačka se zaměřuje na poskytování vysoce kvalitního a stabilního pokladního systému pro širokou škálu zákazníků. Aby mohla udržet tuto úroveň kvality a zaměřit se na vývoj svého hlavního produktu, hledala partnera, který by dokázal zajistit integrace pro individuální potřeby jejích zákazníků.
Od roku 2018 jsme od Dotykačky dostali přes 20 leadů na spolupráci. Velkou část leadů se nám pak podařilo přetavit v úspěšné projekty - jedním z pilotních byla integrace pokladního systému s účetním softwarem Flexibee pro společnost GreenButik .
Se společností Designex Group jsme zase v roce 2021 začali zakázkou na propojení Dotykačky s Google Sheets, ale spolupráce díky vzájemné spokojenosti přerostla v dlouhodobé partnerství. Pro jejich ReFresh Bistro , největší síť školních bister v České Republice s více než 100 pobočkami, jsme v roce 2024 vytvořili webovou aplikaci, kde mohou jejich zákazníci spravovat své věrnostní účty.
Přímo pro Dotykačku jsme vyvinuli a dále rozvíjíme dva pluginy – pro WooCommerce a Shoptet . Oba poskytují automatickou synchronizaci produktů a skladových pohybů mezi e-shopem a pokladním systémem Dotykačky. Zákazníci tak mohou snadno sledovat produkty, spravovat prodeje napříč platformami a minimalizovat riziko chyb při ručním přenosu dat.
Další výzvou byla v roce 2020 migrace databáze produktů z pokladního systému O2 eKasa, který v té době ukončoval svou činnost. Vyvinuli jsme modul v jazyce Kotlin, který přetváří exportní soubory z O2 eKasa do formátu podporovaného Dotykačkou. Toto řešení umožnilo zákazníkům snadno a bez chyb převést rozsáhlé databáze produktů do nového systému, což výrazně usnadnilo přechod a ušetřilo čas.
Spolupráce s Dotykačkou rozšířila možnosti přizpůsobení jejich pokladního systému přímo na míru každému zákazníkovi. Pomocí našich integrací a pluginů mohou uživatelé Dotykačky automatizovaně spravovat e-commerce platformy nebo účetní systémy, což jim šetří čas a dává více prostoru soustředit se na vlastní podnikání.